27/1/15

Καθορίστε μια συγκεκριμένη ώρα ύπνου για βελτίωση της παραγωγικότητάς σας

Πολλοί από εμάς δεν κοιμόμαστε αρκετά. Κι αυτό δεν μας προκαλεί μόνο ενόχληση, αλλά επιδεινώνει τη διάθεσή μας, αποδυναμώνει τη μνήμη μας, αποσπά την προσοχή μας και μας καθιστά πιο ευάλωτους στο άγχος.
Για να δώσουμε τον καλύτερό μας εαυτό, χρειαζόμαστε ξεκούραση. Δεδομένου ότι οι περισσότεροι από εμάς δεν μπορούμε να κοιμηθούμε παραπάνω χρόνο, η μόνη επιλογή είναι να ξαπλώσουμε στο κρεβάτι νωρίτερα. Ωστόσο δεν το κάνουμε. Μένουμε ξύπνιοι μέχρι αργά, διότι αυτό είναι το μόνο διάστημα που μπορούμε να βρούμε χρόνο περισυλλογής και χαλάρωσης.

Ξεκινήστε καταγράφοντας πως ξοδεύετε το χρόνο σας μετά την εργασία σας. Σκεφτείτε τι μπορείτε να περικόψετε (πχ: ανούσιο «σερφάρισμα» στο Facebook), έτσι ώστε να μπορείτε να κάνετε τις δραστηριότητες που σας ευχαριστούν νωρίτερα (πχ: να παρακολουθήσετε τηλεόραση, να διαβάσετε ένα βιβλίο). Προσδιορίστε τον ακριβή χρόνο που θα θέλατε να βρίσκεστε στο κρεβάτι. Στη συνέχεια, δώστε στον εαυτό σας 30 λεπτά για να ξεκουραστείτε πριν πάτε για ύπνο ακολουθώντας ένα χαλαρωτικό τελετουργικό. Διαβάστε κάτι που σας κάνει ευτυχισμένους, χαμηλώστε τη θερμοκρασία και αποφύγετε το μπλε φως (το φως που προέρχεται από τη συσκευή του κινητού σας και την οθόνη του υπολογιστή).

Πηγή: The management tip of the day (Harvard Business Review)

Περισσότερα: www.manifest.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου