20/1/15

Ένα υγιεινό γεύμα μπορεί να βελτιώσει την παραγωγικότητά μας

Ό,τι τρώμε επηρεάζει την απόδοσή μας περισσότερο από όσο αντιλαμβανόμαστε. Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο μια κακή επιλογή μεσημεριανού γεύματος μπορεί να «εκτροχιάσει» ένα ολόκληρο απόγευμα.
Τρόφιμα όπως τα ζυμαρικά, το ψωμί, τα δημητριακά, και η σόδα σας δίνουν μια έκρηξη ενέργειας, η οποία όμως ακολουθείται συνήθως από ένα αίσθημα κατάπτωσης. Τρόφιμα με υψηλή περιεκτικότητα σε λιπαρά όπως τα burgers και τα «γρήγορα» φαγητά σας κάνουν να νιώθετε δυσπεψία, επειδή η λειτουργία του πεπτικού συστήματός σας καθίσταται δυσκολότερη στην επεξεργασία, μειώνοντας τα επίπεδα οξυγόνου στον εγκέφαλο.

Τα φρούτα και τα λαχανικά, από την άλλη πλευρά, περιέχουν ζωτικής σημασίας θρεπτικές ουσίες που μπορούν να σας παρακινήσουν και να σας δώσουν ενέργεια, καθώς επίσης να βελτιώσουν τη μνήμη και τη διάθεσή σας. Τρώτε μικρότερα, συχνότερα γεύματα για να αποφευχθούν τυχόν αυξομειώσεις στα επίπεδα του σακχάρου του αίματος, οι οποίες είναι αρνητικές για την παραγωγικότητα. Καταστήστε ευκολότερο το υγιεινό τσιμπολόγημα τοποθετώντας μερικά αμύγδαλα, μπάρες πρωτεΐνης ή φρούτα δίπλα στον υπολογιστή σας αντί για τσιπς.

Πηγή: The Management Tip of the Day from Harvard Business Review
What You Eat Affects Your Productivity” by Ron Friedman

Περισσότερα: www.manifest.gr



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου