4/2/15

Δώστε έμφαση στην επίλυση προβλημάτων και όχι μόνο στην καινοτομία


Όταν όλοι σπεύδουν να είναι καινοτόμοι, είναι εύκολο να αποπροσανατολιστούμε ως προς το τι χρειαζόμαστε σε πρώτο και σημαντικό στάδιο: πελάτες. Η καινοτομία δεν πρέπει να γίνεται αυτοσκοπός – αποτελεί ένα υποπροϊόν της ευρύτερης προσπάθειας μας να επιλύσουμε σημαντικά κι ενδιαφέροντα προβλήματα.

Αντί να προσπαθείτε διαρκώς να καινοτομείτε προκειμένου να «συμβαδίσετε με τις άλλες εταιρείες» εστιάστε τις προσπάθειές σας για καινοτομία στην ικανοποίηση των αναγκών των πελατών σας. Ενθαρρύνετε τα μέλη της ομάδας σας να ρωτήσουν «Τι συμβαίνει με τους πελάτες μας; Τι τους ικανοποιεί στις υπηρεσίες μας; Σε τι δεν ανταποκρινόμαστε; Πώς μπορούμε να τους εξυπηρετήσουμε καλύτερα»;

Οι μεγαλύτερες καινοτομίες συμβαίνουν όταν οι άνθρωποι εμπνέονται από ένα υπαρκτό πρόβλημα. Αν θέλετε η ομάδα σας να αρχίσει να παράγει πραγματικά καινοτόμα αποτελέσματα, βγείτε έξω και μιλήστε με τους πελάτες σας. Ακούστε τις θέσεις τους. Βρείτε ιδέες για το πώς μπορείτε να τους βοηθήσετε και στη συνέχεια καθορίστε για ποια από αυτά τα ζητήματα μπορείτε να αναλάβετε ενεργό δράση.

Πηγή: “Successful Innovators Don’t Care About Innovating” by Doug Sundheim

The management tip of the day

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου